testovací stránka
Objednávka, doručení a platba
Jak poznám, že byla moje objednávka úspěšně odeslána?
V případě, že jsme vaši objednávku úspěšně přijali, a tedy můžeme začít pracovat na jejím vyřízení, poznáte podle potvrzovacího emailu. Ten byste měli obdržet ihned po odeslání objednávky. Pokud jste zvolili platbu převodem, v tomto emailu najdete také informace k platbě.
Budete mě informovat o stavu mojí objednávky?
Jak dlouho bude trvat, než bude moje objednávka odeslána, a za jak dlouho mi přijde domů?
Jak můžu sledovat svoji zásilku?
Výměna a vrácení zboží
Co dělat, když se mi objednané zboží nebude líbit nebo mi nebude sedět?
Samozřejmě ano, naším cílem je, abyste byli s produkty ON maximálně spokojení. Od okamžiku, kdy objednávku obdržíte, máte 14 dní na jeho výměnu, případně vrácení. Pokud budete chtít zboží vyměnit nebo vrátit, je nutné, aby bylo nepoškozené, nenošené a v původním obalu.
Jak mám postupovat, pokud chci produkt vyměnit?
Jak mám postupovat, když budu chtít zboží rovnou vrátit?
Reklamace zboží
Jak postupovat, pokud potřebuji zboží reklamovat?
Záruční doba na zakoupené produkty je 24 měsíců a počítá se ode dne, kdy jste si objednávku převzali.
Prosím vezměte v potaz, že není možné reklamovat vady, které vznikly běžným opotřebením nebo použitím produktů k jiným účelům, než ke kterým jsou určeny. V případě, že nejde o výše uvedenou vadu, reklamovaný produkt před zabalením důkladně očistěte – znečištěné nebo jinak hygienicky závadné zboží není možné přijmout k reklamaci a ta vám bude automaticky zamítnuta.
Vytiskněte si reklamační protokol, vyplňte ho a společně s fakturou či dokladem o zaplacení zboží.
Zboží odešlete na adresu: Bečovská 1083/3, 104 00 Praha – Uhříněves.
Vaši reklamaci vyřídíme nejpozději do 30 dnů, zpravidla však dříve. O jejím vyřízení vás budeme informovat emailem nebo telefonicky na vámi uvedený kontakt v reklamačním formuláři.